Euro Games Technology a înregistrat un succes fulminant la G2E Asia
Deși mulți ani la rând EGT nu a participat la G2E Asia, expoziția, care a avut loc în perioada 15-17 mai 2018, a fost un real succes pentru compania noastră. La stand au putut fi admirate și testate aparatele de joc din gama Curved, precum și o gamă completă de produse cu teme asiatice, inclusiv sistemul de jackpot pregresiv Cai Shen Kingdom.
Din portofoliul EGT Multiplayer am prezentat și oferit vizitatorilor oportunitatea de a explora masa de ruletă T-line, cu touchscreen și 12 posturi de joc - o soluție elegantă și inovatoare, precum și de a se familiariza cu noile terminalele S-line și cu renumita ruletă Premier R8 din carbon.
Publicul asiatic se concentrează foarte mult pe jocurile multiplayer, iar noi avem produse care satisfac nevoile fiecărui jucător. Avem deja comenzi pentru ruleta T-line cu 12 posturi de joc și ruleta Premier R8, care va fi instalată în Cambodgia, Laos și Timor Leste. În viitorul apropiat intenționăm să extindem vânzările si în alte țări, prin parteneriatul puternic cu principalul nostru distribuitor - Channel Paradise.
Sistemul casino management, Spider, precum și cele peste 150 de jocuri online EGT Interactive au completat cu succes gama de produse prezentate la standul EGT.
Evenimentul G2E Asia este foarte important pentru noi, dorind sa ne manifestam interesul major pentru piața asiatică, care este bine dezvoltată și cu potențial ridicat pentru EGT. Am invitat majoritatea operatorilor cheie din regiune și am fost încântați să le arătăm produsele de la standul EGT și să primim feedbackul lor - aparate de slot și software, astfel încât să le putem îmbunătăți și să le regandim în special pentru piața din Asia. Așadar, așteptările noastre legate de G2E Asia au fost depășite.
Industria jocurilor de noroc din Asia este vastă, bine dezvoltată și bogată în oportunități de afaceri. Are propriile specificități, în unele țări este reglementată, în altele nu este și, în ansamblu, evoluează într-un ritm rapid. Cele mai mari cazinouri din lume sunt situate în Asia, un indicator pentru industria locală.
EGT este o companie tânără pentru piața asiatică. Este important să adaptăm produsele la cerințele și preferințele locale pentru a avea succes. Planificăm să ne dezvoltăm pe majoritatea zonelor, cum ar fi cele din Cambodgia, Laos, Timor-Leste, India, Nepal, Sri Lanka și, ulterior, să acordam atenție unor țări precum Malaezia, Singapore, Vietnam și Macao.
Vânzările EGT au crescut în primul trimestru al anului 2018, astfel că acest an poate fi un alt succes nu numai în Asia, ci și pe alte continente în care ne întărim constant pozițiile și ne dezvoltăm brandul, cum ar fi America Centrală și de Sud, Europa și Africa.