O nouă modalitate prin care clienții EGT România ne pot oferi feedback
Departamentul Customer Care al EGT România își dorește să rămână, în continuare, mijlocul principal prin care clienții companiei să beneficieze de suport și de atenția de care au nevoie.
Pentru că satisfacția partenerilor noștri reprezintă prioritatea cu numărul 1 a echipei EGT România, dorința noastră este să continuăm într-o manieră constructivă ceea ce am început acum ceva timp, odată cu crearea acestui departament.
Scopul principal a rămas același și anume, fluidizarea comunicării dintre dumneavoastră, partenerii noștri, și echipa EGT România, activitatea acestui departament fiind canalizată, în permanență, către rezolvarea oricăror situații ce ar putea să intervină în procesele și procedurile de lucru de pe parcursul colaborării.
În acest sens, departamentul nostru Customer Care face constant demersuri focalizate pe livrarea unor rezultate care să sporească gradul de mulțumire al partenerilor noștri și, nu în ultimul rând, să îmbunătățească experiențele pe care noi ne propunem să le oferim acestora pe viitor.
De această dată, specialiștii Customer Care au ales să vină în întâmpinarea nevoilor clienților EGT România cu o nouă modalitate, mult mai facilă, prin care aceștia pot să ne ofere feedback-ul lor.
Mai exact, echipa noastră a conceput un "Chestionar de Feedback", chestionar care, începând cu luna august, poate fi accesat prin intermediul buletinului de știri pe care departamentul de Marketing al EGT România îl trimite periodic, prin e-mail, către toți clienții care și-au manifestat acordul de a primi aceste informații.
Astfel, odată cu noutățile pe care dumneavoastră, partenerii noștri, le aflați de la noi, aveți acum și posibilitatea, ca numai cu un singur click, să accesați formularul prin care ne puteți transmite în mod direct opiniile pe care le aveți în legătură cu aspecte ce țin de produsele, serviciile noastre și nu numai. Vă puteți expune părerea oferindu-ne răspunsuri la întrebările noastre predefinite sau, acolo unde situația impune acest lucru, prin descrierea experienței personale avută.
Așadar, pentru a beneficia de această nouă facilitate, trebuie doar să vă asigurați că newsletter-ul trimis de noi ajunge la dumneavoastră. Dacă observați că acest lucru nu se întâmplă și, totuși, vă doriți să fiți la curent cu toate noutățile noastre, dar și să beneficiați de chestionarul nostru online, vă invităm să accesați site-ul nostru www.egt-bg.ro și să completați formularul prin care vă exprimați acordul să primiți toate aceste informații.
Este foarte simplu ceea ce aveți de făcut și durează doar căteva minute să vă abonați pentru ca, pe viitor, să fiți în permanență conectați la realitatea Euro Games Technology România.
Totodată, dacă sunteți de acord să rămâneți în strânsă legătură și cu specialiștii noștri Customer Care și să fiți contactați de aceștia strict în scopuri ce țin de buna funcționare a colaborării dintre dumneavoastră și echipa EGT România, vă invităm să vă manifestați acest acord accesând rubrica "Acordul dumneavoastră în relația cu noi" de la pagina https://www.egt-bg.ro/contact/relatii-clienti și să menționați acolo care sunt preferințele dumneavoastră de comunicare.
Ne dorim să vă oferim experiențe viitoare de calitate și de aceea este foarte important ca parerea dumneavoastră să ajungă la noi. Nu ezitați să vă exprimați feedback-ul și acesta va fi luat în considerare!
Vă reamintim mai jos modalitățile prin care puteți lua legătura cu echipa Customer Care:
Mobil: 0040 757 097 101
Fix: 0040 374 835 774
E-mail: customercare.ro@egt-bg.com