Principalele motive pentru care ar trebui să suni la departamentul Customer Care
Clienții noștri aleg să contacteze departamentul Customer Care al EGT România din diverse motive, însă cele mai des întâlnite situații sunt cele în care aceștia au nevoie de suport, îndrumare sau asistență în identificarea unei soluții potrivite pentru contextul în care ei se află.
Este știut faptul că EGT România a dezvoltat acum ceva timp un departament dedicat în exclusivitate clienților companiei și anume departamentul CUSTOMER CARE.
Motivul care a dus la luarea acestei decizii în cadrul companiei a fost strict dorința noastră de a le oferi clienților încă o modalitate prin care să intre în contact cu noi, care să le faciliteze comunicarea cu echipa EGT România și, mai ales, care să le ofere cadrul potrivit pentru rezolvarea tuturor situațiilor importante pentru ei. Deși această implementare este bine cunoscută de toți clienții noștri considerăm, totuși, că avantajele pe care aceștia ar putea să le aibă în urmă interacțiunii cu specialiștii din acest departament nu au fost suficient discutate.
Încă o dată ne propunem să evidențiem informațiile pe care clienții EGT România le știu deja despre acest serviciu prin sublinierea celor mai importante beneficii pe care ei le pot avea interacționând cu echipa noastră Customer Care.
Dacă ar fi să alcătuim un top al avantajelor de care clienții EGT România beneficiază apelând la echipa noastră de specialiști Customer Care, acesta ar fi următorul:
1. Dedicarea echipei noastre pentru rezolvarea oricărei situații cu care v-ați putea confrunta, acesta fiind un departament special creat pentru a deservi clienții nostri;
2. Suportul necondiționat pe care îl primiți atunci când decideți să apelați la departamentul Customer Care, indiferent de contextul în care vă aflati;
3. Experiența specialiștilor noștri care sunt întotdeauna pregătiți să vă ofere răspunsuri într-o manieră rapidă și convenabilă;
4. Disponibilitatea echipei de a prelua toate situațiile venite din partea dumneavoastră spre a fi discutate, analizate și rezolvate în cel mai scurt timp posibil;
5. Posibilitatea de a oferi feedback direct care este ascultat și, mai ales, luat în considerare de echipa EGT România cu scopul unei îmbunătățiri ulterioare;
6. Siguranța faptului că prin comunicarea cu echipa Customer Care primiti cel puțin o soluție eficientă imediat ce ne contactati.
Puteți contacta echipa Customer Care a EGT România alegând oricare dintre modalitățile de mai jos:
Mobil: 0040 757 097 101
Telefon fix : 0040 374 835 774
E-mail: customercare.ro@egt-bg.com
Chat: www.egt-bg.ro