NOU! Lansăm departamentul Customer Care!
Ne adaptăm modelul de business pentru a răspunde şi mai bine nevoilor tale şi, de luna aceasta, lansăm departamentul Customer Care.
Activitatea acestui departament este canalizată către rezolvarea oricăror probleme apărute în procesele şi procedurile de lucru cu voi – partenerii noştri.
De acum poți contacta direct departamentul Customer Care pentru orice situație/ informație/ sugestie, disponibil în intervalul 9.00-18.00, de luni până vineri.
Cine îți va răspunde?
Specialişti cu experienţă de peste 7 ani în domeniul relaţiilor cu clienţii şi experienţă ce include cunoştinţe avansate de customer support şi helpdesk vă stau la dispoziţie, aşadar nu ezitaţi să ne contactaţi.
Cum poţi contacta departamentul Customer Care al EGT România?
- Puteţi suna la 0757 097 101;
- Puteţi scrie e-mail la customercare.ro@egt-bg.com;
- Puteţi scrie pe chat la www.egt-bg.ro.
Specialiştii EGT România vor face tot posibilul să îţi ofere un răspuns cât mai repede. În funcție de cererile operate în momentul în care contactaţi departamentul, veţi primi răspuns imediat sau vom reveni în maxim 24 de ore. Recomandăm să sunaţi – apelurile vor avea prioritate!
Cu ce te poate ajuta noul departament?
Departamentul de CustomerCare va oferi tot suportul pentru a rezolva cazurile, în măsura în care aceasta depinde de competența lor. Așadar, îi puteți contacta dacă ai sugestii, reclamaţii, recomandări, sau dacă ai întrebări la care nu ai găsit răspuns pe website.
Puteţi contacta departamentul şi dacă situaţia este atipică şi nu se regăseşte în lista de mai sus. Echipa de experţi Customer Care va căuta soluţia potrivită pentru fiecare caz în parte.
De asemenea, poţi urmări și pagina noastră de Facebook www.facebook.com/EGT-Romania, unde echipa de Customer Care este activă.